LieblingsKraftarbeit

Vagyis snatchek.

Nekem eddig úgy alakul,hogy a kicsit hiperextendált vállamnak semmi baja nincsen ezzel a közepesen nehéz 12-essel. Tegnap ránéztem a cuki pöttyös bellemre,és vártam,hátha elkezd magától snatchelni, de nem, társfüggő, hiányoztam Neki🙂 Így dolgoztunk együtt. a 100ból 50 lassan lehúzós lett, Reifkind mode-ban, és 50 jó sebes,olyan hunos stílben.

 

Ismét előadás lesz, a Dózsa György Tagiskolában “Pedagógusok  és az egészségmegőrzés” de lehet, hogy nem pontosan ez lesz a címe, azt hittem, ez a Győri lesz az utolsó, de nem. ez most beindult,nem is bánom. Nem tudom, kettlebell volt-e már általános iskolában, de most lesz. Majd nov.végén. ( állandóan rájövök, nem az előadás miatt amúgy,hogy milyen jó választás volt ez az iskola, és mennyire beleéreztünk, mikor KatiNéni miatt, és csak Őt ismertük, de elsőlátásra lehetett tudni,hogy Ő A Tanárnénink,akit meg kell találnunk) végülis átpályáztunk a Sznob baletttagozatról egy Rendes Suliba,ahol visszaköszön a takarítónéni és rendes krétaszag van meg ilyenek.

Gyakoroltam a gumicsizmában járást, megy,de nagyon furcsa, főleg,hogy ilyen kis idióta virágmintás volt a méretemben🙂 Elvileg a Szigeten ez teljesen normálisnak számító viselet, talán több lazacot tudunk majd enni, ha úgy nézünk ki,mint egy echte ír🙂

Vélemény, hozzászólás?

