Aki Á-t mond, mondjon B-t is

Amikor belerúgtam véletlenül leültömben a székbe és elrepedt a Zujjam, azt mondtam,hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ……ma megnéztük rőngenne’ is, nem törött el cakkumpakk, vagyis zárt törés/bigrepedés de azért kicsit eléggé, mondta a magyarhangja,hogy iszonyat nagy KRECCS, és ehhez képest ma aszondom, BÉ, vagy Bibí,mert teljesen leapadva várja a kicsike,hogy mozgásba lendüljön, először helyreraktam magamnak a 2 csontfelszínt,mert kicsit távolabb voltak egymástól,mint ahogyan jó lenne összeforrnia (érdekes egy élmény a saját csontodat illesztgetni óvatosan,miközben fejszék viháncolnak a gerincvelődben: hóhér- bandzsidzsamping) aztán borogattam, aztán szépen megtapaszoltam magamnak,ezt úgysem gipszelik be, meg nem is hagynám. Nem fotóztam le,mert igen ronda volt.

Persze a lábgyűrűsujjam törött el, egy csomó mindenki mesélte,hogy a kisujj a divat, na megint melléfogtam,de csak kicsit🙂

Majd nézünk még egy rőőőőőőőngent 4 hét múlva. Már nem fáj és amúgy is

-RKC nem nyekereg,nem győzöm mondani

– kicsi légypiszok ez az Élet amúgy szépséges,nagy és vidám szélvédőjén. (főleg mióta tök profin bánok az ablaktörlőpöcökkel)

Holnap szerintem már cipőt is tudok húzni,nem csak a virágmintás gumicsizmában haladok csökkentett menetsebességgel, kis menetszéllel🙂

Amíg nem vagyunk,addig ír-ni fogok🙂

2 hozzászólás to “Aki Á-t mond, mondjon B-t is”

  1. cscsaky Says:

    Jobbulást Kollegina ! Ez a hátránya, ha valakinek már halálos erejű rúgása van.

  2. Anikó RKC Says:

    Jelentem Csaba megjobbultam🙂 a rúgásom ereje meg, na azt nem gondoltam,hogy ilyen káros😀

Vélemény, hozzászólás?

