Röviden

Kibírta a szegény lábfejem a mi Nagy Kalandunkat,sőt a 25 perces vágtát virágmintás gumicsizmában (értsd 25 perc alatt a 42-es gatehez átérni az arrivalsből Stansteaden,plusz security check,mindkét handbag kb.5kg,hol cleanben,hol suitcase deadliftelve,hol kétoldalt a törzshöz szorítva.. na ki nem nyomtam,mert éppen rohantunk véletlenül- ehhez képest komolyan mondom, a Grad Workout relaxáció volt. A 42-est meg Juci találta ki nekünk,hogy ne kelljen olyan messze futni🙂 )és végül megint meggyőződtem róla,hogy nekünk Rasival tényleg minden sikerül.🙂🙂

1.Szóval Juci has sent a message,és mikor leesett,hogy Gate 42, és kaptam levegőt, le kellett képeznem.

2.És az óceán, kétszer is találkoztunk.

2/a : jó magasan.nem,nem ment el az eszem, és nem használok hajdúsítót a már így is borzalmas hajcihőmre, hanem nagyon fújdogált a Golf-féle szellő.

2/b: személyesen.

és még további jobbnál jobb kalandok, mint a Piac, a Kastély, a Temető, a halpiac, a hihetetlen középkori vár, a misztikus helyek, a japánkert, a fűszerkert🙂 az eső, az utcák, a jó kis beülős Inn-ek, stb. Na majd egyszer elmesélem.

Ja, kettlebell is volt. Mivel vettünk egyet🙂

2 hozzászólás to “Röviden”

  1. Juci RKC Says:

    Szuper!
    Nanáhogy 42😀

    Kettlebellt vettél? Nahát. Még ezt is el kell majd mesélni, nopersze a többivel együtt.

    Rasi milyen gyönyörű nagylány lett közben.

  2. Anikó RKC Says:

    a kettlebellről Juc még lesz szó,mert a prospektust is elhoztam,bár még csak belelapoztam ÉS megijedtem😀

    Rahel, lassan magasabb lesz,mint én. Ha még ehhez be fog iratkozni shotokanra velem,ha ösztarajkban nem lesz balett, na akkor lehet,paradigmaváltás lesz🙂

Vélemény, hozzászólás?

