Lehetnék erősebb

Ezen morfondíroztam ma,míg Rö balettfellépését néztem, meg a többi osztályét. Hogy milyen ügyesek ezek a Lányok. Éveken keresztül heti 2szer másfél órában tanulják a gyakorlatokat és kompozíciókat. Félévről félévre látszik a fejlődés. Szépek és ügyesek.

Harmadik évem ez erkácéként, merre az ösvény?

Elsőre nagyon szerettem volna erős lenni. Nagyon foglalkoztatott az egy fokozattal nehezebb súly témája,addig, amíg a Beasttel nem találkoztam, aztán akkor egy csomó minden a helyére került. 48 kilóst nem fogok venni,szerintem már, csak ha nem mo-on telnek a napjaink, de akkor is. Az egy olyan 76 swing volt, ami egy Nagy Mérföldkő az én kis fejlődésemben. Szóval valamennyi erőm az lett, azt is érzem,hogy kinézetem ellenére ez bőven több,mint az átlagé, és funkcionális is, ezt a mindennapokból is tudom🙂 És mégsem unom meg a gyakorlatozást,mert minden másodperce jó. Akkor is jó,mikor történik,és utána is. Meg akkor is jó,mikor az edzés felé megy az idő. Van egy meghatározott kettlebell-feeling, amit külsősnek elmesélni nagyjából olyan, mint színvaknak elmagyarázni,milyen csuda egy szín például a piros vagy a pasztellzöld, vagyis ezt hagyjuk.

A teljes testes gyakorlatok és a jóga,meg az általam feltalált hülyeségek (na például a TRX-el falramászva végzett egylábas guggolás milyen wizzisch, és milyen jó a latissimusra🙂 ) színezik a palettát, de azért a bell marad. Az évek alatt megtöltöttem lélekkel a saját kettlebelljeimet, lekoptak a füleik, lassan már köszönni is megtanulnak🙂 , és asszem ez a szakasz az,mikor már egy jólesőbb érzéssel gyakorlok Velük,mert van az egésznek története,és ami az alapcél volt, hagyján,hogy megszereztem, de megtartani is meg tudom: erős a gerincem,mint egy ököré😀,nem nézek ki badibildernek, és nincsen egészségügyi problémám.

Ma elnézve az Egészségnap résztvevőit (egynapos rendezvény a Porfészekben,amelynek keretében az ominózus balettfellépés is volt a Műv. Iskola részéről), azt hiszem, ez nagyon nem hétköznapi 37 évesen. 120 embert számoltam meg találomra a színházteremben üldögélve, és HATOT találtam szemre nem túlsúlyosnak! És kérdezték ott az ácsorgók, hogy nem méretek-e koleszterin,vérzsír,zsigeri zsír,hajzsír, libazsír😀 vérzukker egyebeket? Kérdeztem,minek? Hátha valami baj van. Tudom,hogy unalmas,mert nem tudok panaszkodni,hogy így meg úgy fáj,meg rosszul vagyok, emésztési zavaraim esetleg,de semmi az égvilágon. Nagyon jól étkezünk,a toxoplazma miatt még  nagyon alapos kivizsgálást kell csinálni még egy évig biztosan, de az értékeim változatlanok és tökéletesek. Vagyis az alap megvan,hogy kreatívan és boldogan éljek, ami szépen rá is épült mentálisan is az utóbbi hónapokban a napjaimra. Az egészben a rejtvény az,hogy egy egészségnapon ezt kimondani ( egy olyan vírusos betegségből felépülve,amiben tényleg majdnem elvitt a kaszás,és nem rövid út volt a nulláig) teljesen helyzetidegen, mert az emberek nagy része beteg,aki odamegy egy-két ingyenmérésért,amit nem követ semmiféle változtatás még aznap. SE.

Vélemény, hozzászólás?

