Simmmán

Ha van olyan személy,aki esetleg abban reménykedett,hogy majd jól rámejtem a 20-as ketölbellt,és Manyika fénykép formátumban tengeti tovább vidám kis életét, na az a remény elveszett🙂

történelmi pillanat, de semmi harsona vagy egyebek nem volt, és csak egy szolid kis “juhú”-ra futotta, mikor felmentem szépen könyékre a 20 kilós (egyébként arany pöttyös) golyóva’ ma.

Egészen nem vagyok normális,hogy miért nem törököltem még ezzel?

Eredmény: török vérszemet kaptam🙂 videót meg készítünk,ha véletlenül egyszer jó fény lesz hozzá ÉS felállásig megy meg visszája. Bár a híd utáni rész a sonkáim rettenthetetlen combizomzatom oka folytán asszem könnyebb lesz. A latissimusom meg egészen jól viselkedik,nem is tudom,mi van Vele, hogy elfelejt rosszalkodni? Vagy mostanában beletrafáltam a bigyófídbekkemmbe…

10 hozzászólás to “Simmmán”

  1. esztercs Says:

    Gratula-gratula és taps-taps-vastaps! Erős vagy, mint a sörecet. 🙂

  2. efg Says:

    Manyika lenni erős!🙂
    Levideózzuk jól.

  3. cscsaky Says:

    Granulátum!

  4. Juci RKC Says:

    Tudtam én, tudtam🙂
    Gratula! És videózni!

  5. Nagy Laci RKC Says:

    Gratulálok Anikó!:-)

  6. Sz.Patt. Says:

    BITANG ERŐS VAGY! 😀

  7. Tiekuanyin Says:

    kösszi kösszi kösszi szépen🙂

Vélemény, hozzászólás?

