Für den inhalt verantwortlich: Manyika

Néha elgondolkozom az ilyen német kifejezéseken ÚGY AMÚGY kötés közben (ami tök bejön a cigi helyett. nem kell vkinek egy mellény vagy pulcsi?😀 ) hogy a tartalmamért én vagyok a felelős🙂

Kissé felelősségtologató országban/világban élünk, ahol soha senki nem felelős saját magáért, ha beteg, az orvos szar, ha fáj a háta, a munkahelye-széke-időhiánya a hibás, ha rossz a kedve állandóan, a kollégái a bunkók, sok ilyen Illetőkém fordul meg nálam mozgásszervi problémával. Valójában a mentalitás iránya a kulcs: a probléma és nem a megoldás felé megy. Ez hasonlít a swing alaphibáihoz: nem optimális irányba megy a “vektor”, hogy a gyakorlat (vagy az Élet) teljes energiával üzemeljen, mert az ilyen dolgok kicsiben is, nagyban is egészen konkrétan definiálhatók.

Nos, vissza swingekhez,  naponta 100 db @24, 10-15-önként egy levegővételi szünettel, a következő dolgok milyááán:

– Antistressz-szeminárium előkészítése

– vizsgákra készülés

– karácsonyi aprókázás

– új csoport olyan létszámmal,hogy azt hittem, duplán látok🙂

-és némi zsufit jelent fél nap Heiligenkreuz, majd Bécs, majd Graz és majd Loipersdorf, de ez már csak ilyen, ez az indulás.

Az inhalt meg sajnos fogyott két kilót, nem tudom,hogyan pattant le rólam, de tény.hogy 1-2 hete nem ettem csokit se meg édeset se, olyan jól feltaláltam a Kovács Lacee féle reszelt répából vagy ötféle salátát, amelyeket túl sok kalorie-t nem tartalmaznak, de a húst meg elfelejtettem, aztán így esett, hogy becsökkentem kissé.

Ó, és feltaláltuk a Márványos Tojást,ami gyönyörű, ünnepi és finom (főpróba Xmas),de olyan macerás, hogy júj.🙂

kissé bővebben:

Vélemény, hozzászólás?

