Herr President.

Mindenekelőtt: 500 swing ma@16kg.

Holnap 800@16kg.

Vas: 200@20kg.

Igen,előre meg tudom mondani jelenleg,mert a közérzetem stabiloska, tudok tervezni.

Hétfőn lesz egy érdekes köröm, a ZTE Herr Presidentje und Herr Szakosztályvezetője (speciel kellemes, nagyon értelmes ember,igen,van ilyen itthon) hívott el hosszas előzetes politikai egyeztetések alapján és az utánpótlás egyes tagjaival végzett monnka folytán egy egyeztető tárgyalásra. Április óta megy a kommunikáció, hellyel és inkább közzel, fura,hogy pont most,mikor már majdnem nem vagyunk itt, de ez a pár hónap még bevállalható, de még az is lehet,hogy Herr President és én nem tudunk közös nevezőre jutni. A magyar sport világa nagyrészt egy 60-as évekből visszamaradt,nagyon (értsd NAGYON) fura rendszertelen rendszer- Völgyi Péternek hála, kábé képben vagyok.

Nagyon szeretem például a tekés csajokat, mert edzésen fegyelmezettek,kitartók,és mennek,mint a golyó🙂 Hasonlóan Trepiék csapatához, a Verhetetlenekhez. Tartok kicsit a fuss-bál enbéegytől,mert elvileg velük is kéne valamiket csinálni…akikkel eddig sikerült dolgoznom, nem hasonlítottak a sportemberekre,akiket ismerek.

pölö1

pölö2

pölö3

pölö4

pölö5

pölö6

pölö7

pölö8

sátöbi sáátöbi sáátöbi.


Büszke vagyok rá,hogy ez egy fejlődésmenet egyik állomása, amely egy kitartó, fafejű, szakmailag magányos és sokszor iszonyat nehéz RKC-mánia eredménye, amelyet az EFGWaytothebeastGábor meg én rendületlenül gyakorlunk minden áldott nap az országnak ebben a kis csücskében, minden edzésen, ismerőssel, ismerős ismerősével és annak unokatestvérével: HOGYAN LÉGY ERŐS ÉS MOZGÁSSZERVILEG EGÉSZSÉGES ( röviden RKC) ? Megatöbbi.

Egy biztos. Engem ZTE mezben nem fog látni senki. ( nem csak azért,mert nem piros.) De ha úgy alakul-mert a feladat óriási -állok elébe.

Vélemény, hozzászólás?

