Fertig

Tízezer swing ok. a vége 12 és 16 kilókkal, és persze véletlenül többet csináltam,de sebaj.

Más program jön, elfoglalt február, de angenehm van, süt a nap.

és, mivel masszázst kicsit kevesebbet vállalok be a zetye project miatt, felszabadult idő egy magáncsoport indítására, amely az első 6 fős brutál túlsúlyos egyénből alakul 2 hét múlvakezdkb-ra. Végtelenül tisztelem Őket,mert változtatást akarnak, de ez is nagy falat lesz,én ugyanis nem voltam túlsúlyos sosem. Pláne nem 30 kilóval több. Pláne hozzá vagyok szokva,hogy a zabálását mindenki meg tudja magyarázni,meg azt is,hogy voltaképpen nem is eszik,szénhidrátot főleg nem, és általában a brutáldagadt személyek szoktak előadásokat rögtönözni a “mi az egészséges” témában-értsd előadja NEKEM, mit kellene ennem stb. Ja meg hogy borzalmasan egészségtelen,hogy mióta az eszemet tudom, éjjel/este szeretek a legjobban enni. És borzalmas a kettlebell is,mert egy nőnek ez nem való.Néha szívesen mondanám,hogy Szafaládéktól nem szokásom tanácsokat elfogadni, de aztán nem mondom, úgysem én vagyok a lényeg,hanem,hogy igazolja magát, addig se kell szembenézni azzal,ami van.

Végülis,véleménye mindenkinek lehet,szabad országban élünk. Inkább találkozzunk egy orthopédiai vagy kardiológiai kivizsgáláson. Meg nézzük már meg az inzulinrezisztenciás értékeinket.😀

Meg a visszereinket😀 meg a vérnyomásunkat😀 meg a porckorongok/gerinc állapotát😀

Még szerencse,hogy halálra tudom kacarászni magam csak úgy csendben,belül,néha olyan vicces,hogy kívül is kicsit  az Aggódó Állampolgártársaimon,akik a Lekvár Főzi Be a Nagymamát-szindrómások: fullon egészségügyi panaszokkal elkezdenek velem törődni, sőt,mi több,megmondani a frankót. Ez alapvetően nagyon kedves lenne,ha kértem volna ha lenne bajom, de az éves szűrések/vizsgálatok szerint kb. egy húszéves stramm ember fizikumával bírok, porckorong, ízületek, vérkép stb. tekintetében. Ergo annyira nagyon nem kell segíteni😀

Na,de kicsinke légypiszok ez Életem amúgy szivárványos, vidám kis szélvédőjén.

ÉS  szerencsére ez a fenti csoport nagyon jó fej alanyokból fog állni,egytől egyig értelmes,életvidám emberek. Van ilyen is.És tökre szurkolok már előre🙂

Vélemény, hozzászólás?

