die Kunst, sich selbst zu begegnen

Edzésirányok:

– pociguri projekt. a gyönyörű ír haskerekemmel.ezzel együtt a cuki kis fekvős csomag maxra vitele, közben a kis nehezítések,amelyek eszembe jutnak.

-kicsit több evés. ma megalkottam a legfinomabb kókusz és mandulalisztes illatos sütit a világon. Simán veri a Pavlovát.Mondjuk a gyümölcs a tetején aratott nagyon🙂

– Military press, igen.Hárm éve nem tudtam megszeretni ezt a gyakorlatot,de most elnézve a Bazsi videóját,mi lesz,ha majd síelés után Ausztriában bejönnek hozzám a Nagymama rumtopfját megkóstolni teázni Melcsivel ÉS megmérged mert nem presszelek? Na egy ilyen erős Strongmannel jobb békében lenni🙂 előkerestem a tanácsos levelét MP ügybe’🙂 ez heti 3,egy könnyű,egy közepes és egy nehéz napot jelent.

– a maradék snatch és squat.most egy ideig nem swingelek. Nem a swing feküdte meg a gyomromat,hanem az,hogy egy hónapig nem csináltam azt,amihez kedvem volt. Illetve nem én döntöttem el,mert swingelni mindig van kedvem,de csak ha én mondom,mikor meddig és mennyit.

-most rápróbálunk,hogy megy a Kunst.

Vélemény, hozzászólás?

