Snatch,haskerék,fekvő

megy,rendszertelen időpontokban,ahhoz alkalmazkodva,mikor esik jól a mozgás.

amúgy edzéstartáskor is mozgok meg a mozgásterápiás egyéni foglalkozásaimon is, minden ok.

utánpótlás:

a hurdle step és in line lunge mérésnek neki sem mertem állni. TSPUátlag 2pont, nem rossz. FMS teljes szűréseket még nem végeztem, lásd mondat eleje. jelenleg csípőket szerelünk,és mivel regenerációs szakember az egyik megnevezésem Az Szerződésben, tapaszolom is a Srácokat. Eddig kb.50 fiatal játékost láttam. A munka “erős”,bonyolult viszonylag,az edzők szimpatikusak. heti 2 nap egyenlőre,illetve a neheze,azok a srácok,akikkel külön foglalkozni kell, egy másik napon jönnek hozzám.

hétfőn jéghideg tornateremben mozogtunk 3 órát, ami nekem azért kellemetlen,mert nem tudok cipőben semmit csinálni.vagyis mezítláb megy a Minden. de nem fáztam meg,és jár az agyam egész héten mindenfélén.különben is, RKC nem nyekereg.😀 főleg,ha ilyen kis örömteli élete van,mint nekem.

Amúgy tök jó,hogy elkezdődött minden,sok ötletem is van, és köszönet Darcy Norman-nek a Bayern Munich-nél kedvességéért, már csak az a kérdés, hogy ha a zetye fussball klub visszaminősül (vagymi? érti valaki ezt?) akkor megmarad-e az utánpótlás. Sajnálnám ezt a sok lelkes embert,már ami a játékosokat és az edzőket illeti. A szurkolók,ahogyan Vlaszák Géza a maga intelligens stílusában megfogalmazta,mostanában már csak Nézők………….mennyire igaz. De,ez van. engem ez a része különben sem foglalkoztat szemernyit se, a sportnak ez a csőcselékes másik vonatkozása tökre nem érdekel,mert nincs benne semmi érdekes.

Hálás vagyok a sorsnak,hogy magyarországi tartózkodásunk utolsó pár hónapja ilyen kis helyes,értelmes,pozitív és sikeres projectekkel indul munkában és egyebütt is.

Vélemény, hozzászólás?

