Te melyik jövődet választod?

Ma édesköményes teát vettem, Rö kedvence,elfogyott. Álltam a pénztárnál, bal kar Nagy Indiai kosaram, tele almával,sütőtökkel zöldségestől jövet. Előttem egy kb. 60 körüli hölgy. Mindenfélét vett, egyenként pakolta ki, szép lassan,kissé jajgatva. Elsőre azt hittem, megőrültem és a Domestosa megszólalt (DM) de sajnos nem.

Mikor kipakolt, tartott egy 15 perces kiselőadást a pénztárosnak arról,hogy megint begyulladt a forgója, pedig annyira vigyáz rá,hogy szinte nem is mozog, aztán tessék. Ezt követően elővette a pénztárcáját,és fizetett. 25 perc. A sor már kígyó,pénztáros rosszul néz ki. Néni elégedetten távozik a kis huncut mosollyal a szemében “ma is sikerült kipanaszkodnom magam!” Közben én cleantartásba fellehelintettem a kosarat,és 5kiló almát és egy hatalmas sütőtököt (plusz rukolla,de az 100 g) feszítésben végig szépen tartottam. Nemár,hogy felszabadul egy csomó időm és ne lehessen játszani valamit🙂

Miért írtam ezt le? Mert majdnem minden nap hallok ilyesmit. Nem a terápiás helyiségemben. És gondolkozom azon,hogy akárhogyan is szépítjük, a mozgásszegénység halálos.És NEM lehet megúszni, nem lehet kibekkelni,hogy majd hátha elmúlik.

Meg kellene érteni,hogy a nem-csinálással is minden nap jövőt választunk,ami az addigi döntéseink tökéletes eredménye. Csak néha kellemetlen,hogy irreverzibilis folyamatokat nem lehet visszacsinálni.

2 hozzászólás to “Te melyik jövődet választod?”

  1. Juci RKC Says:

    Igen!
    Jaj de jól mondja a Zelvtársnő! No ezt meg is osztom.

Vélemény, hozzászólás?

