Egy csomó cukormány

Először is hepi anti Valentine’s dé mindenkinek. Jobb az a busójárás. Bár nem vagyok egy nackó (nyelvi újítás naszilyonalistára), de a busó,az mégiscsak magyar, ezen belül Baranya. (Isten Baranya🙂 )

Megy a munka a Fociakadémián, szerencse a fiatalka kolléganővel,aki az Enikő Néni. Izé,én meg az Anikó Néni … néha még tudatosítanom kell,hogy az “Anikó Néni, ez most ugye három pont?” az nekem szól🙂

Ma az U12 és 14 korosztályt szűrtem és gyakoroltunk és meséltem Nekik a mozgásról, annyira aranyosak, némelyik olyan kis picike, de kis csillogó szemű cukormányok. Volt meglepetés is, majdnem kitalálták, hogy ASLR-nél miért mondom,hogy stop🙂 És nagyon figyeltek,pedig 2Xmásfél órát dolgozunk.

Vélemény, hozzászólás?

