Nagykanállal

Vázlatosan,hogy később ki ne hagyjak valamit,ha majd írok és lesz bőlé.

1. Befestette Cs. a körmeimet piros pöttyösre, olyan,mintha esne a kezemen a hó.

2. ezt meglátta az Időjárás,és nekiállt Ő is,de nem piros hó,hanem Rendes Hó formájában, így mire PMre odaértem, pont úgy éreztem magam,mint régen a Deltában az a hóban? Holdon? menetelő szkafanderes alak,közvetlenül a Kudlik Júlia búgócsiga hangja előtt.

3.PM,ez nagyon érdekes volt, de nem kísérlem meg összefoglalni/leírni. Csak egy: néha régebben cikinek tartottam 1-1 gyakorlatba belenyúlni. De megtettem, elemeire szedtem,variáltam stb. Nem az RKC alapgyakorlatokról van szó,hanem pl. a burpee. Örültem neki,hogy Péter említette épp a burpee-t,ami,ahogy látom,elég sok mozgásszervi problémát gyárt.erről később.

4. szombat esti jazz/ Juciék és az új Fehér  Bálna.

5. Darvas Rachel egy olyan,de olyan jólelkű csaj,hogy fű. Köszönöm a lámpákat itt is🙂

6. Mediballról sokan át szoktak ruccanni a szembenkicsi thai étterembe. Előbb odaértem az Astoriához, és igaz, 100 évig is el tudnám nézegetni a Zsinagógát,de ahhoz kicsi hideg volt és ki voltam pukkanva, no bementem enni egy levest. Aztán annyira összebarátkoztam a pincérrel,hogy egy kis szalvétába csomagolt thai citromfűvel jöttem ki.Friss koriandert is akart adni, de mondtam,hogy az van🙂

6/a vártam nagyon a Czeglédi Különítményt: Misi RKC-t és a Banda egy részét, főlegleginkábbszörnyenlegjobban Rózsát. Aki pont olyan,mint amilyennek láttam🙂 Ha valakit szeretnél megismerni, adj egy mediballt a kezébe,és próbálj Vele játszani. Azonnal mindent tudni fogsz.Régebben azt mondtam volna,kérd meg,guggoljon le, de abból az önmagához való viszonyát lehet tükrözni, kapcsolatokra a legjobb a mediball. Akár a lakmuszpapír🙂

7. Szuper tengelyem lett a hétvégén, erőátviteli berendezéseim viháncolnak örömükben, de ezt majd kifejtem később.Most befejezem Istvánnak a kis cikket,amit az mediball és az ízületek kapcsolatáról kellett volna kikerekítenem már rég. Még szögletes a kicsike,szépítjük keveset.

Aztán részletek…timepermitting zone.

4 hozzászólás to “Nagykanállal”

  1. Noémi Says:

    én kérek szépen egy bejegyzést tényleg-tényleg a burpee-ről. Én nem tudom meggyőzni az embereket, hogy miért is nem kell azt annyira erőltetni. Hátha mástól is hallják.

  2. geryman Says:

    Elég sűrű hétvégéd volt🙂
    És jó volt egy kicsit beszélgetni is, ha már ilyen ritkán találkozunk, na meg a képen jól helyezkedtünk🙂

    • Tiekuanyin Says:

      Gery, jó tömény volt🙂 és én is őőőrülten örültem Neked🙂 na meg a fotóra nem is álltam volna oda, ha nem állhatok Melléd. Na,de ez a csokitéma………ez meghökkentő volt. Tönkrement a Cukrászda Szolnokon ezek szerint :-))

Vélemény, hozzászólás?

