Burpee előtt a TGU high bridge

Némely dolgok változtak a török felállást illetően is. Ahogyan én Mark Chenget láttam a Magas Hidat kinyomni, na úgy szerettem volna én is. A legjobb rész az egészben,jólesően kinyúlik a gerinc, ha véletlenül a HÁTI mobilitás megengedi (mert nálam de),hogy a csípőtövisekre (2 db spina iliaca anterior superior)merőlegesen legyenek, el tudnék így lenni súllyal a kezemben nagyon sokáig.Óriási levegőket tudok venni kényelmesen, és rendkívül kellemes érzés.

DE ez nem azt jelenti, hogy a magas hidat mindenkinek fel kellene nyomni. Én megtehetem, örülök is neki, mert mindig hiú voltam a mobilitásomra,nekem ez amolyan lelki szabadságot is jelent,ha nem korlátozza semmi a mozgásomat. Viszont,ha otthon gyakorolsz,légy óvatos, a háti és a lumbalis gerincszakasz ugyanis egész nap olyan irracionális terhelést kap az emberek nagy részénél, hogy bajság lehet belőle,ha kockáztatsz.Vakmerő típusok Erbszt Doki számát a Dr.Fit honlapján megtalálják.😀

Amúgy itt alább,miről csacsogok. (igen, Albert, tudom, hogy a könyökem izé, brontoszauruszos.🙂 )

2 hozzászólás to “Burpee előtt a TGU high bridge”

  1. Nagy Laci RKC Says:

    Anikó!
    Imádom amikor ilyeneket írsz!
    Köszi:-)))))

Vélemény, hozzászólás?

