Teszt,böjt

Még mindig érnek fura meglepetések,mint csütörtökön a felkaromon egy új vonal= lett megint egy új izmom🙂 nemám😀 csak a m. triceps brachii elkezdett látszódni😀 Onnét is gondoltam,hogy valami van,hogy a rövidujjú pólóimnak egy kicsit rövidebbek lettek a rövidujjai. Semmi extra egyébként,mert nálam az izomfejlődést milliméterekben lehet mérni, de kolibrik esetén ez azért nem olyan kicsi dolog.🙂 Lehet,hogy egyszer lesz majd egy RKC csoportkép,ahol nem nagyítóval találom meg magamat !

Teszteltem a szénhidrátokat 2 hétig. Hát eléggé fujj.Sose voltam nagy kenyérevő,de mivel van egy csoportom,ahol többen is fogyni akarnak, gondoltam, hízok egy kicsit stb. Nem sikerült. Nem tudok ennyi kenyérfélét megenni,pláne nem is jó a közérzetem tőle. Lisztet használok többször is, de legalább tönkölyt,rizslisztet,diólisztet vagy zabpehely vagy kölest stb. De ez a kommersz evészet,ez nem jön be. Nehézérzet, nap közbeni kóma, dögunalmas ízvilág, elég hamar kifújt🙂 és nem esik olyan jól a mozgás sem. Úgyhogy ezt hagyjuk. Próbánakolyan volt,amilyen- de tapasztalatnak jó volt.

Holnap teljes pihenőnap, savanyúkáposztalé és nyírfa+orangenminze+cickafark+körömvirágteakúra,és alma.

Volt itthon almaexpó🙂 vettünk egy csomóféle almát (7),és jól megeszegettük ! Mekkora találmány ez a gyümölcs…nem adnám még öt jól megtermett mamayáért papayáért cserébe sem a kis piros,jószagú gömböcöket.

2 hozzászólás to “Teszt,böjt”

  1. Noémi Says:

    izommegtalálni én leginkább fésülködés közben szoktam. Amikor összegubancolódik a hajam és nem csak úgy végigsiklik a fésű a hajamon, akkor bogozás közben mindig meglátom a bicepszemet befeszülni🙂

Vélemény, hozzászólás?

