Na, Juci, miénk a világ !

Szóval a Juci szeretne végrehajtani ezer snatchet. És akkor gondoltam, hogy cél nélkül tengódni egyebek-miért ne csatlakoznék Hozzája, hátha Egerszegről átmegy egy kis erősítés, hogy hamarább tudja végrehajtani a szent feladatot..

Ma reggelre terveztem, és kora délután lett belőle.Teljesítmény:

8 kilóssal nekiugorva a következő eredmény született (vagyis ezt írtam Jucinak emilbe utána.)

bassz a 8 assal megcsináltam 642 db-ot 40 perc alatt
12 snatch 12 mp pih.150-nél, 260-nál kiakadtam. utána 500nál.kezdődő vízhólyag,de nem szakadt fel, a kis súly miatt-de nem tettem le.most ki van támasztva a kezem úgy gépelek.

Most, órákkal később, lehet,mert megláttam IGAZIBÓL Hannát, teljesen jól vagyok. És akkor ennek nekiállunk, elsősorban,hogy Juci ne érezze Magát egyedül és célnak se rossz. Olllllyan merész nem vagyok, mint Kartársnő, de ha ezer megy a nyolcassal, akkor jöhet a 12-es program is. Sajnos a munkám nem teszi lehetővé az igazi vízhólyagokat,mert ha egy normálisat összeszedek, akkor fahéjas,mentás stb.gyógyikencék használatakor mintha a gerincemen húzigálnának pengéket,úgy fáj. Kesztyűben meg még nem masszíroztam 🙂

Amúgy…gondolkoztam én is a STÍLUSVÁLTÁSON…de mégsem. Győz a kettlebell.

Ez egy idő előtti post lett heti terven kívül, de le is kell írni (szia Paksi Andris) hogy: HAJRÁ JUCI!!!!!!!! Minden snatch egy hajrá Neked!!

képek, így néztem ki még a snatchek előtt,optimistán és optimálisan tekintve a jövőbe..

Kép 022

és utána!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (már leapadtam ! 🙂 )

Kép 025

a tenyeremet is lefotóztam,csak okulásnak, de most valamiért nem megy a Kék Fog 🙂 pótolom a ma esti edzik után.

íme: tenyerem:

előtte:

110309130033

utána: (tanulság: 624  snatch után nem biztos, hogy az emberi kéz a fotózás finom gombnyomásos műveletét ill. a készülék egy helyben tartását megfelelően el tudja végezni. Ez a kép azért homályos, mert úgy látszik megkövültségében remegett a karom.Remegő kő-szindróma)

110309134735

 

7 hozzászólás to “Na, Juci, miénk a világ !”

  1. efg Says:

    Hanna örül. Most mondta.
    Ebbe az ezerszneccselősdibe meg üssekavics beugrom én is , legyen munkád jövő hétre 🙂

  2. tiekuanyin Says:

    húha! aludtál????? khm khm.
    kicsi súllyal bitte….:-)

  3. Judit Says:

    Ez király!
    A kép különösen kiváló! 😀
    Kösziiiii!
    Ez az ezerszneccs terjed mint valami hülye vírus.

    Ha ezekután nem megy a Jucinak az ezerszneccs, akkor… akkor… a barátom és én, azt mondjuk, hogy… azt mondjuk hogy….

  4. tiekuanyin Says:

    he, he….majdnem úgy maradt a fejem…..
    Juci az ezerszneccs azért terjed,mer má ketten snatchelünk (ha Gábi is elkezdte) hogy TE eljuss az ezerig 🙂 vagyis si-si-sikerülni fog!
    ha a kezed kicsit regenerálódik, megcsinálod.

    500nál majdnem letettem. de akkor megjelent a szőke fejed a tudatomban. 🙂 ha mentálisan feladnád majd, csak gondolj a Lufipofimra 🙂

  5. sztheomo Says:

    Erre a stílusváltásra befizetnék, a kérdés, hogy hol tudsz világítós neonkék fürdőrucit venni, bár a zebracsíkos se volt rossz. És ha még az menne, akkor az aeriböv (majdnem súlyemelő öv) beszerzésébe törhetne bele a bicskád.
    Az ezerszneccs meg jó mókának igérkezik 🙂

  6. tiekuanyin Says:

    Tamás,
    hát ööööööö…a fürdőruhám annyira retró,hogy nagyon-ez az opció menne, csak azért az a szörnyű öv meg alá a barna harisnya meg ilyenek,hát az nehéz ügy 🙂 jobb ez a bellesdi,no. 🙂

  7. Judit Says:

    Hú, ezt a Jane Fonda ügyet most nézem csak 🙂
    Előző életemben én is toltam ezeket az aerobikokat, bár tény, hogy nem ilyen cuccban; és még csak azt se mondhatom, hogy szar volt. Mert akkor éppen nem tudtam jobbat 🙂
    Ez a fajta jött be legjobban, ezt kurvára csíptem:

    Szerintem egy jó kis Rezső-féle órába most is bele tudnék dögleni.

Hozzászólás