RKC, felkészülés

Néhány gondolat:

1. Jól gondold meg.

2. Rakd rendbe a kajádat. (menj vadászni)

3. Tervezz.

4. Ne félj az ismeretlen kihívástól- akihez fordulsz (akár emaiben akár blogon) attól függetlenül, hogy Ő-e a választott felkészítőd, segíteni fog. Ezek az RKC-k már csak ilyenek 🙂

5. Brett Jones 1-2-3, + snatch. Semmi hűbelebanc.

6. Ne izgulj rá túlságosan a snatch-tesztre. A java csak utána jön.

7. MÁR MOST ne felejtsd el,hogy idővel hasznos letesztelni,melyik kötszer jön be Neked a kezedre 🙂 ezért nem lehet eléggé időben szólni. Enikőék listáján vezető helyet töltött be a kötszertéma,mégis,mikor előkerült a kötszerem OTT, amit Rita javasolt (DM-ben kapható fehér, rá átlátszós), szegény Roli,aki nagyon jól kötöz, kb. öt perc alatt elhasználta az egészet. Ha ezt tudom, tíz gurigával viszek 🙂

(nekem speciel a kinesiotape jött be a leginkább,de ha nem tudod Magadnak jól feltapaszolni, nem ér semmit.)

8. Én elég ritmustalanul készültem- legalábbis ezt éreztem közben. Szerencsés,ha velem ellentétben olyan tervet találsz ki, amit be is tudsz tartani és van ritmusa. Nekem ebben a tekintetben Misi (jobb oldalon blogroll RKC-k idehaza) működése mindig cél lesz.remélem, engem nemigen választ senki mérvadónak,mert ilyen önfejű hülye tyúkot keveset láttam még,mint én.

9.Olvass sok blogot.

10. Ha döntöttél,és felkészülsz, örülj ennek minnél többet- attól is erősebb leszel. 🙂

Pável Power to you.

7 hozzászólás to “RKC, felkészülés”

  1. efg Says:

    1. Meggondoltam
    2. Folyamatban.
    3. Állandóan, külön határidőnaplót vettem erre a célra
    4.5.6. Igenis.
    7. Ezt felírtam, mert erre eddig nem is gondoltam. De külön igyekszem készülni az ott fogyasztandó kajákra is, mi jó, mi nem, nem tudom, mennyire lehet ott mellékhelyiségre rohangálni…
    8.9. ua. mint 4.5.6.
    10. Most is mosolygok 🙂

  2. RKC felkészülés « On the way to the Beast Says:

    […] rá készülni valahogy, hogy tényleg ne a meghalásról szóljon, mert az úgy nem az igazi. Most Anikó és Péter írását követve én a következőképpen képzelem, nem fontossági sorrendben, […]

  3. tiekuanyin Says:

    🙂
    10.én is….

    jó lesz ez.

  4. csikysystem Says:

    Üdv,

    csak szerényen annyit fűznék a sorok közé… legyen edződ! …és ha lehet, vele együtt tervezz, ne magad! … ja és még egy apróság… az alapok… azt rakd le, mielőtt a Brett féle programba belevágsz…

    … és még… ha lesérülsz és Zeg környékén lakozol, tudd, kihez érdemes fordulni…

    FeRKC

  5. Hujber Kálmán Tamás Says:

    Asszem ennyi lehet a lényeg… 😀
    Akkor akkor…:D

Hozzászólás