RKC konferencia

Köszönet Péternek,hogy megszervezte-kitalálta. Nagyon jó volt, az előadások is meg a társaság is. Ezt még vagy ezerszer leírom,és leírtam már ezerszer, de milyen jó is az,ha vannak állandó értékes dolgok az évek során. 🙂

Erbszt doki beszélhetett volna mondjuk még 5-6 órát, Gabi RKC szintúgy. Misi RKC előadásán jót vidultam,meg persze érdekes volt látni, hogy is megy ez a kondi-dolog ott,ahol dolgozik.

A többi:

Kajaügyben érdekes mindentbele koncepció volt,amit előadott a srác. Tanulságok:

– ha ilyen rendszerek kifejlődnek egy társadalomban,akkor a kajálás szempontjából az a társadalom vagy kultúra nagy bajban van.

Ismerem egészen közelről az Insumed és a Premium Health rendszerét is,mindkettő odafigyel a GI indexre is meg követi az inzulinrezisztencia változását is. miről még szó eshetett volna, az a folyadékfogyasztás (mérik-e pl. az extracelluláris állapotokat), meg kifejthette volna, hogy ugyan már mitől nőtt egy ominózus hölgynek az izomzata nulla sportolás csak diéta mellett (mert akkor beteheti mindenki a kettlebelleket a vitrinbe..ülünk,”helyesen” eszünk, nő az izomzat és nézzük a belleket).

Az alkat szerinti táplálkozás tekintetében,ha úgy döntenék, megtalálom az alkatomat (mert általában-azon az egy apróságon kívül,hogy a disznóhúst olyan büdösnek találja az orrom,hogy nem tudom önszántamból megenni,mert nincsen önszántam-) majdnem minden rámillik, csak nem mindegy,mikor) akkor inkább az Ayurveda egyik komoly művelőjéhez fordulnék. De nem volt rossz a hammipapis rész se,mert jó tudni,hogy van ilyen.

Egészen kicsike nüansz volt csak az előregyártott edzésterv a fogyi/táplálkozási programban, amit Füzessi /sy/ si Balázs neve hallatán már vizualizálni is tudtam. 😦 szerepeltek abban a vizualizációban még BOSU párnák is.( ez most a rémiszgetős rész volt)

TRX ügyben még mindig az a bajom,hogy a TRX gyakorlatsor tanításából nem kell vizsgázni,kvázi az ember vásárol egy papírt. Ha egy ilyen papírmegvásárlós ember egyszer csak meglátja az amerikai trénert lógni egy idétlen vasgolyóval, nem gondolja tovább, hanem vesz és lóg és LÓBÁL és beviszi az általa tartott edzésre és akkor én ezzel a másik,nem RKC szakmai közösséggel nem tudok se szimpatizálni,se hajszálnyira egy lapon említődni.

Hetey Péter előadása bájos volt.

——————————-

juj és aláírta 3 karatés társunk a gi-met. na,most velem lesz ez Erejük. Lesz itt Hamanyimá ! 🙂 nem ám, csak vicceltem.Én nem is tudnék olyant. Úgyis igaza lett Péternek, hogy az RKC erősebb,mint aminek kinéz. Ez megerősítést nyert rólam máshol is.Egészen pontosan csihipuhi edzésen. 🙂  Mondjuk azt nem gondoltam,hogy ennyire,de az erő csak arra jó,hogy szabályozzuk,kioldjunk,és most nekem ezzel a kioldásos résszel kell foglalkoznom,attól leszek erősebb 🙂

Hozzászólás