csúligum

Sok a munkám,kevesebb a hablaty.

Első jutúb izé, tegnap készítette Gábor a judosoknál, de akkor még Timúr nem is látszott 😦

Na,szóval TALÁLKOZÁS A RÚDDAL, amit tény és való,én csak egy darab felemás korlátnak tudok nézni, de csinálok majd egyebet is. Kitaláltam pl. kettő darab 6kilóst a lábamra kötve ugyanezt ? 😀 csak vicc volt.

2 hozzászólás to “csúligum”

  1. Juci Says:

    Hélóhélóhéló!
    Ez nagyon kemény! Tök jó! Honnan tud magácska ilyeneket?

    • Papucs Orrán Pamutbojt Says:

      Juci,
      őszinte leszek….én nem tudom,hogy ez mi, amit végeztem, egy szívemhez közelálló szerint “felhúzott térdből lábnyújtás” 🙂
      de amikor ott lógtam,és arra gondoltam,hogy csinálni kellene valamit már,akkor ez jött. Valószínűleg tényleg működnek a kamaszkori beidegzések, de ez NEM a felemás korlát 🙂

      és most ezen a lógásos témán dolgozom 🙂 és át fogom fésülni a Te blogodat is okosságokért ezügybe 🙂

Hozzászólás